در حال بارگذاری ...
در پی درگذشت وحید رضوی بازیگر ارومیه ای تئاتر

انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان غربی پیام تسلیتی منتشر کرد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌غربی در پی درگذشت بازیگر محبوب تئاتر وحید رضوی  پیام تسلیتی را برای بازماندگان آن مرحوم و جامعه‌ی تئاتری کشور ارسال کرد.
در متن پیام آمده است که :

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیندو این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت
در این روزهای سخت و در سالی که گذشت متاسفانه اخبار تلخ و ناگوار بسیاری مبنی بر از دست دادن عزیزانمان را شنیدیم. مواجهه با ویروس منحوس کرونا جهان هستی را با چالش بسیار سختی روبرو کرده و ادمیان را دچار رنجی چند برابر ساخت.شرایطی را تجربه کردیم که شاید در تاریخ هستی هرگز نمونه نداشته باشد و در این بین لزوم همبستگی و عشق ورزیدن به هم بیش از گذشته احساس شد . در روزهایی که هنر تئاتر بیش از هر زمانی میتوانست به کمک مردم بیاید اما متاسفانه به سبب انتشار ویروس کرونا  و خطرناک بودن تجمعات هنرمندان تئاتر از صحنه بدور ماندند . غم و رنج دوری از صحنه و دیدار با یکدیگر  بسیار سنگین بود اما در این بین اتفاق ناگوارتر از دست دادن هنرمندان عزیز و بزرگوارمان است . درگذشت وحید رضوی بازیگر گرانقدر تئاتر استان در اثر صانحه تصادف چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند.هنرمندی با پشتکار وبا اراده و بسیار محبوب که علاوه بر بازیگری تئاتر در هنر عکاسی تئاترو فیلم نیز زبانزد بود.او در سالهای فعالیت هنری اش در رشته ی بازیگری در بیش از پنجاه اثر نمایشی به ایفای نقش پرداخت و در زمینه عکاسی تئاتر بیش از صد نمایش را عکاسی نمود و همواره تعامل بسیار صمیمانه ای با هنرمندان تئاتر داشت .همچنین از اثار شاخص هنری او میتوان به عکاسی سریال های شهرزاد ، گیله وا و سینمایی گمیچی اشاره کرد .وحید رضوی آنقدر محبوب و خوش آوازه بود که این خبر تلخ همه ی ما ومردم عزیزمان را بسیار متاثر و اندوهگین ساخته ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به خانواده تئاتر کشور صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای خانواده بزرگوارش صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌کنیم.

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون
انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان غربی _ دوم اسفند ماه 1399




نظرات کاربران