در حال بارگذاری ...

«کافه سایه»در ارومیه اجرا شد

نمایش «کافه سایه» نوشته‌ی ابراهیم عادل نیا و به کارگردانی مهرداد سعادت از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ مردادماه بمدت ۴ روز و در ۸ سانس در ساعتهای ۱۱ صبح و ۶ بعد از ظهر در پلاتو شماره یک مجتمع فرهنگی هنری ارومیه اجرا می شود.

به گزارش تئاتر آذربایجانغربی، نمایش «کافه سایه» نوشته‌ی ابراهیم عادل نیا و به کارگردانی مهرداد سعادت از تاریخ 28 تا 31 مردادماه بمدت 4 روز و در 8 سانس در ساعتهای 11 صبح و 6 بعد از ظهر در پلاتو شماره یک مجتمع فرهنگی هنری ارومیه اجرا می شود.

در این نمایش میترا آهور، مهرداد سعادت، کیوان عیسی بیگی، الهه خلیلی، مهدی صادقی و سینا آقایی بازی می کنند. این نمایش ساختار مبتکرانه و مدرن و اپیزودیک دارد.

سه روایت از سه خلاف را در سه دوره مختلف نشان میدهد ولی ایده اصلی یا (مافوق هدف) آن یک تم یا موضوع را بررسی می کند.می توان گفت اختلاس یا کار خلاف قانون تقریبا مشابهی را در سه دوره نشان می دهد که ماهیت شان تغییری نکرده، فقط شکل شان عوض شده است. دست هایی پنهان برای کارهای خلاف، آدم ها را همچون عروسکان خیمه شب بازی اداره می کنند و کاشفان این خلاف که قصد برملا کردن آن را دارند، در هر دوره، به شیوه ای خاص، ناگزیر از سر به نیست شدن هستند؛ پریروز با دار و قهوه قجری ، دیروز با تیزی چاقوی ارازل و اوباش، امروز با سلاح هایی مدرن در سیطره سایه هایی مخوف وغیر قابل رویت .

«کافه سایه» اولین نمایش اجرا شده در پلاتوی شماره یک مجتمع فرهنگی هنری پس از افتتاح و راه اندازی آن توسط انجمن هنرهای نمایشی استان است.




نظرات کاربران