در حال بارگذاری ...

نمایش «زندگی شاید» در ارومیه به روی صحنه می رود

نمایش صحنه ای «زندگی شاید» به نویسندگی نصرالله قادری و کارگردانی مهرناز خوشنویس از امروز سه شنبه سوم تا شنبه هفتم مرداد ماه سال جاری در تالار وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارومیه به اجرای عمومی در می آید.

به گزارش تئاتر آذربایجان غربی، کارگردان این نمایش با اشاره به اینکه عوامل این نمایش برای به روی صحنه بردن این تئاتر سه ماه تمرین کرده اند، گفت: این تئاتر به صورتی کار شده که مخاطب می تواند با استفاده از نشانه های موجود در اثر به مفاهیم زنجیروار نهفته در نمایش دست پیدا کند.
مهرناز خوشنویس در خصوص داستان این موضوع اظهار کرد: فردی به نام جلال که عضو حزب مجاهدین خلق است، بعد از صحبت با معلم خود و احساس خلا درونی به اهداف حزب پشت می کند؛ او عملیات بزرگ پیش روی خود را ناتمام رها می کند و به امام رضا (ع) پناه می آورد.
وی اظهار کرد: همگروه های این فرد مکان مخفی شدن وی را پیدا کرده و او را به عملیات برمی گردانند اما با مخالفت جلال روبرو می شوند.
کارگردان نمایش 'زندگی شاید' با بیان اینکه رضا خوفی مشاور کارگردان و زاهد فیضی و محسن علی نژاد به ترتیب دستیاران اول و دوم کارگردان هستند، افزود: مهرناز خوشنویس، زاهد فیضی، امیر رادپور، مسعود کرمانی و سارا قلیزاده فرکوشی دراین نمایش به ایفای نقش پرداخته اند.
خوشنویس با اشاره به اینکه گروه هنری آوانسن طراحی دکور این نمایش را انجام داده است، ادامه داد: موسی همتی اجرای نور، آروین محمدی موسیقی و زاهد فیضی تهیه کنندگی این نمایش را برعهده دارند.
وی بیان کرد: سینا رحیمی مدیر صحنه و معصومه گوزلی و زهرا فیضی دستیاران صحنه این نمایش هستند.

 




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران