در حال بارگذاری ...
پس از 5 ماه تلاش

«ترس از هیچ» در ارومیه به صحنه رفت

نمایش« ترس از هیچ » بعنوان اجرای پایان نامه ایی هنرجویان دوره ی بازیگری و کارگردانی انجمن هنرهای نمایشی ارومیه به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر آذربایجان غربی، پس از پنج ماه تلاش توسط هنرجویان و مدرسین انجمن هنرهای نمایشی ارومیه،  نمایش «ترس از هیچ» با نظارت و مشاوره‌ی کریم علی خواه یکی از مدرسین دوره‌ی زمستانه‌ی کلاس های بازیگری کارگردانی انجمن روز پنجشنبه چهارم خردادماه به روی صحنه رفت و با استقبال خوب خانواده های هنرجویان و اهالی تئاتر شهر ارومیه مواجه شد.

قبل از اجرای این نمایش علی رمضانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه و همینطور محمد کاظمی رییس انجمن هنرهای نمایشی استان ضمن خیر مقدم به میهمانان و تشکر از تلاشهای مدرسین این دوره، به ادامه این روند تاکید کردند. کریم علی خواه نیز در بیانیه ایی که توسط یکی بازیگران موفق ارومیه قرائت شد به نکاتی در خصوص بهتر اجرا شدن این گونه کلاس ها اشاره کرد و به این بهانه از دیگر همکاران خود که در برگزاری و پیشرفت این دوره دخیل بودند تشکر نمود. لازم به ذکر است انجمن هنرهای نمایشی استان با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و بیشتر شدن اوقات فراغت بزودی فراخوان دوره‌ی جدید کلاس های بازیگری و کارگردانی خود در سراسر استان را اعلام خواهد کرد.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران