در حال بارگذاری ...

گردهمایی هنرمندان تئاتر مهاباد در مراسم اردیبهشت تئاتر

به گزارش تئاتر آذربایجان غربی،‌ این جلسه که روز سه شنبه ۲ خرداد در مجتمع فرهنگی هنری مهاباد با حضور بزرگان و پیشکسوتان  و همچنین جوانان فعال عرصه هنرهای نمایشی برگزار شد، به بهانه‌ی اردیبهشت تئاتر ایران ولی با قدری با تاخیر به دلیل انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا همه ی هنرمندان تئاتر شهر مهاباد رو دور هم جمع کرد.

در ابتدای این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد با خیر مقدم گویی به محمد کاظمی رییس انجمن هنرهای نمایشی استان و همچنین تقدیر از زحمات هنرمندان مهابادی صحبت های خود را آغاز کرد و ضمن توضیح و توصیف فعالیت‌های انجمن هنرهای نمایشی قبلی استان از ایشان تشکر کرد‌.

در ادامه نماینده جدید انجمن هنرهای نمایشی شعبه مهاباد  بختیار پنجه ایی ضمن تشکر از هئیت رئیسه‌ی انجمن هنرهای نمایشی استان به معرفی و تشریح فعالیتهای و برنامه های آتی انجمن پرداخت.

  محمد کاظمی و امید خاکپور بعنوان نمایندگان هیت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان پای درد دل  و صبحت‌ها و پیشنهادات هنرمندان مهابادی نشستند و مراسم با اعطای حکم بختیار پنجه ایی بعنوان نماینده انجمن هنرهای نمایشی شعبه مهاباد و تقدیر از برخی هنرمندان تئاتر مهاباد توسط پیشکسوتان این شهر به پایان رسید.




نظرات کاربران