در حال بارگذاری ...

فراخوان حمایت از تولید و اجرای عمومی آثار نمایشی حوزه هنری آذربایجان غربی

واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، پس از برگزاری جلسات متعدد آسیب شناسی و نظر سنجی های صورت گرفته و در خصوص تولیدات نمایشی در سطح استان و با در نظر گرفتن اصل تولید محوری و اصلاح روند شکل گیری و ارتقای کیفی و فنی تولیدات نمایشی در سطح استان، تصمیم بر آن دارد تا نحوه حمایت مالی و معنوی خود از نمایش هایی که در سال 1396 در سطح استان اجرا خواهند شد را «از مشارکت به تولید » تغییر دهد. 

در این راستا، فراخوانی به منظور شفاف سازی آیین نامه تولید و تشریح مراحل و نحوه حمایت حوزه هنری آذربایجان غربی از تولید آثار نمایشی در سطح استان، تهیه و تنظیم کرده است که  پس از انتشار آن ، تمامی حمایت‌های مادی و معنوی حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در چهارچوپ مفاد ذکر شده در این آیین نامه خواهد بود.

 تمامی هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی استان باید با مطالعه کامل و دقیق فراخوان جدید منتشر شده، متون پیشنهادی خود را جهت تولید و اجرای عموم در سال 1396به واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری آذربایجان غربی ارائه کنند.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این فراخوان و مطالعه کامل آن به آدرس: ارومیه، خیابان شهید امینی،  جنب استانداری،  ساختمان حوزه هنری آذربایجان غربی،  واحد هنرهای نمایشی و یا درگاه اینترنتی :ww.arturmia.ir  مراجعه کنند.

 




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران