در حال بارگذاری ...

گردهم‌آیی تئاتری های ارومیه برگزار شد

به‌مناسبت اردیبهشت تئاتر ایران هنرمندان هنرهای نمایشی ارومیه روز شنبه ۲۳ اردیبهشت، به‌رسم هر ساله دور هم جمع شدند و این مناسبت را جشن گرفتند.

به گزارش تئاتر آذربایجان،‌ در این مراسم که با حضور پیشکسوتان، مسئولین و جوانان فعال این عرصه در سالن شمس مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار شد، با قرائت جمعی پیام روز جهانی تئاتر سال 2017 و اجرای آیتم هایی همچون موسیقی، حرکات فرم نمایشی و همچنین اجرای نمایشنامه خوانی نمایش «آخرین نامه» توسط هنرجویان دوره‌ی جدید انجمن این مراسم جشن گرفته شد.

در این مراسم با حضور پیشکسوتان و مسئولین نمایشی بر روی صحنه از حجت الاسلام و المسلمین کریمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آقای علی رمضانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه، رئیس اسبق انجمن هنرهای نمایشی استان،  بهمن حاتمی بنمایندگی از پیشکسوتان فعال تئاتری ارومیه، بابک لطفی رئیس اداره امور هنری شهرداری ارومیه، پدرام رحمانی کارشناس تئاتر حوزه هنری استان و همچنین  سهیل شلیله مسئول خانه تئاتر جوان فرهنگسرای ارومیه به جهت فعالیت و زحمات بی شائبه در اعتلای هنرهای نمایشی از طرف انجمن هنرهای نمایشی استان تقدیر شد.

هم نشینی تئاتری های ارومیه با اهدای یک شاخه گل به تمامی هنرمندان حاضر در این مراسم توسط هیت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان و عکس دسته جمعی به پایان رسید.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران