در حال بارگذاری ...
با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد

مراسم اهدای گواهی پایان دوره آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی اهورا مهاباد

با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر شهرستان مهاباد، مراسم اهدای گواهی پایان دوره آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی اهورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان آذربایجان غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان مهاباد، سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی اهورا شهرستان مهاباد، با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  مهاباد و جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر شهرستان طی مراسمی به هنرجویان دوره تکمیلی ( پاییز و زمستان ۱۳۹۹ ) گواهی پایان دوره اهدا شد و از نفرات برتر دوره تقدیر به عمل آمد.

در این دوره آموزشی ۲۲ هنرجو‌‌ حضور داشته که در نهایت ۱۰ نفر از آنان موفق به دریافت گواهی پایان دوره شده و سه نفر از هنرجویان به شرح ذیل به عنوان  افراد برگزیده دوره‌ی « مقدماتی و تکمیلی » معرفی شدند :
 -تندیس و گواهی پایان دوره به عنوان نفر سوم اهدا شد به  کاوه خالندپور.
-تندیس و گواهی پایان دوره به عنوان نفر دوم اهدا شد به کانی پیران.
-تندیس طلایی، نشان طلایی«مدال» و گواهی پایان دوره به عنوان نفر اول و‌ برگزیده دوره مقدمانی و تکمیلی اهدا شد به شبنم راموز. 
این دوره زیر امید خاک‌پور مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی اهورا شهرستان مهاباد و با همکاری ا‌داره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد، انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌غربی و‌ دفتر شهرستان مهاباد برگزار شد.

همچنین در این مراسم از بختیار پنجه‌ای از هنرمندان شاخص تئاتر به خاطر سال‌ها فعالیت ایشان در حوزه‌ی تئاتر و سینما و ابراهیم ابراهیم به خاطر سال‌ها فعالیت ارزشمند در حوزه ترجمه و پژوهش تجلیل به عمل آمد.




نظرات کاربران