در حال بارگذاری ...
برای بحث و تبادل نظر

نشست پیشکسوتان و‌ هنرمندان تئاتر مهاباد برگزار شد

در راستای پژوهش و چاپ کتاب تاریخ تئاتر مهاباد و برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان، نشست پیشکسوتان و‌ هنرمندان تئاتر شهرستان مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان‌غربی، به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان مهاباد روز پنجشنبه  27 خرداد ۱۴۰۰ جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر شهرستان مهاباد در خصوص پژوهش، چاپ کتاب تاریخ تئاتر مهاباد و برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان نشستی برگزار برگزار شد.

در ابتدا بختیار پنجه‌ای ضمن خیر مقدم حاضرین به تشریح عملکرد انجمن هنرهای نمایشی استان و دفتر هنرهای نمایشی شهرستان مهاباد پرداخت و گفت: چاپ کتاب تاریخ مهاباد برای از اهمیت بسزای برخوردار است و وظیفه تمامی هنرمندان است در این راه یاریگر نویسنده کتاب امید پیروی اسلام باشند.

در ادامه امید پیروی اسلام محقق و نویسنده کتاب تاریخ مهاباد در خصوص چگونگی کتاب توضیحاتی را ارائه داد و در این راه از همراهی هنرمندان تئاتر شهرستان تقدیر نمود.

سپس نمایندگان گروه‌های ثبت شده نمایشی در خصوص انتخابات پیش رو انجمن هنرهای نمایشی استان به بحث و‌ تبادل نظر پرداختند. شهرستان مهاباد دارای ۴ گروه پروانه دار به نام‌های : گروه تئاتر «اهورا» به سرپرستی امید خاک‌پور، «آئینه» به سرپرستی امید پیروی اسلام، «هاواری مهاباد» به سرپرستی شهرام میکائیلی و «آرتین» به سرپرستی ناصر ( هژار ) نورانی است.




نظرات کاربران