در حال بارگذاری ...

رونمایی از پوستر سی امین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی

دبیر سی امین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با ایران تئاترگفت: این پوستر که توسط حمیدرضا حمزه پور هنرمند ارومیه ای طراحی شده، از سوی دبیرخانه سی امین جشنواره تئاتر استانی انتشار یافته است.
محمد کاظمی افزود: حمزه پور گرافیست 27 ساله ارومیه ای است که از سال 1388 به طراحی پوستر و فعالیت های گرافیکی می پردازد.

بنا به گفته ایشان در این پوستر سعی شده به لحاظ سمبلیک و گرافیکی هر دو جنبه معنایی و هنری لحاظ شود. رنگهای اصلی موجود در پوستر برگرفته از پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران است و سوژه‌ی انسانی در حالتی از تعالی بسوی نور در حال بالا رفتن از پله های ترقی است و برای هر دهه از این پیشرفت یک پله در نظر گرفته شده است.
سی امین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی در بخش های رقابتی و غیر رقابتی از ششم تا هشتم شهریور سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه و تماشاخانه چی چست این شهر برگزار می شود.
'کریم آقا'، 'مجلس خستو شدن حملط'، 'ترانه ها تلخ تارا' و 'عاشقانه هایم را باد برده' از ارومیه به این جشنواره راه یافته اند که محمد خیرخواه، 'مرتضی نورپور و پیمان سلیمانی'، وحید حصاری و پدرام رحمانی به ترتیب کارگردانان این نمایش های صحنه ای هستند.
نمایش های 'عروسک' به کارگردانی علی قبچاق از نقده، 'نارین' به کارگردانی امید پیرو اسلام از مهاباد، 'ساری گلین و دلی عاشیق' به کارگردانی هوشنگ بابایی از میاندوآب و 'مرگ به روش نهنگ ها' به کارگردانی حجت الله قاسم نژاد از تکاب در این جشنواره شرکت می کند.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران