در حال بارگذاری ...

اطلاعیه دبیرخانه نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کردی منتشر شد

دبیرخانه نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کردی با انتشار اطلاعیه ای از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱ اردیبهشت ماه خبر داد.

در متن اطلاعیه چنین آمده است: دبیرخانه نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کردی ضمن تبریک سال نو و تشکر از حضور پررنگ نمایشنامه نویسان کرد زبان و استقبال از جشنواره، با توجه به درخواست تعداد زیادی از نویسندگان مبنی بر کم بودن زمان جهت نگارش آثار جدید مهلت ارسال اثر را تا ۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ تمدید کرده است.

لازم به ذکر است این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و آثاری که پس از این تاریخ ارسال شوند در لیست نهایی داوری قرار نخواهند گرفت.
علاقمندان می توانند سه نسخه تایپ شده از نمایشنامه خود را به همراه فایل ورد و پی دی اف به آدرس بوکان خیابان شهید فهمیده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان صندوق پستی ۳٦٥ ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٤٦۲٦۰۹۹۱-۰٤٤تماس حاصل کنند.
با توجه به تمدید مهلت ارسال، زمان برگزاری جشنواره نیز تغییر خواهد کرد که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

در میان استقبال گرم مخاطبان

نمایش «متری هشت و نیم» در بوکان اجرا شد
در میان استقبال گرم مخاطبان

نمایش «متری هشت و نیم» در بوکان اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان‌غربی،  نمایش «متری هشت و نیم» به نویسندگی محمد حسینی و کارگردانی یوسف فتحی از ۲۲ تا ۲۷ مهر ۱۴۰۲ در میان استقبال گرم علاقمندان در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان بوکان به ...

|

نظرات کاربران