در حال بارگذاری ...

«آقا و خانم نت» در مهاباد به صحنه رفت

«آقا و خانم نت» نوشته و یه کارگردانی سیروان خضرپور از ۵ تا ۱۵ آذرماه در مهاباد اجرا شد.

به گزارش تئاتر آذربایجان غربی، نمایش «آقا و خانم نت»  نوشته و به کارگردانی سیروان خضرپور از 5 تا 15 آذرماه در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد بمدت11شب به نفع زلزله زدگان کرمانشاه اجرا و با استقبال خوب مردم فهیم این شهرستان مواجه شد.

این نمایش حکایت زن و مرد جوانی است که معتاد به فضای مجازی هستند. زن حامله است، نیمه های نمایش بر اثر اتفاقی، زن از گوشی دست برمی دارد و آن را زمین می گذارد،  در حالی که مرد همچنان ادامه می دهد و در پایان، زن تنها می ماند و در تنهایی نوزادشان که تعداد زیادی استیکر و صورتک های اینترنتی است را به دنیا می آورد.

در «آقا و خانم نت» مهلا مقدمی، پویا حاتم زازه، شادی پاکزاد، سوما توتونچی، مانا شیخ آقایی، کوشا پیرمندی،کیانوش پیرمندی و نیما زرگه نقش آفرینی کردند و موسیقی: شمال چرخ انداز، نور: سامان ارمی، لباس و عروسک: شادی پاکزاد، گریم: سوما توتونچی، گرافیک و انیمیشن: نیما زرگه، طراح تیزر و روابط عمومی: سامان صادق امیری، عکاس: علی ( عادل) کریمی، اجرا و دستیار موسیقی: کاروان دوراندیش، اجرا و دستیار نور: سامان صادق امیری، دستیاران صحنه: کوشا پیرمندی و کیانوش پیرمندی این نمایش بودند.

 




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران