در حال بارگذاری ...

«آقا و خانم نت» در مهاباد به صحنه رفت

«آقا و خانم نت» نوشته و یه کارگردانی سیروان خضرپور از ۵ تا ۱۵ آذرماه در مهاباد اجرا شد.

به گزارش تئاتر آذربایجان غربی، نمایش «آقا و خانم نت»  نوشته و به کارگردانی سیروان خضرپور از 5 تا 15 آذرماه در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد بمدت11شب به نفع زلزله زدگان کرمانشاه اجرا و با استقبال خوب مردم فهیم این شهرستان مواجه شد.

این نمایش حکایت زن و مرد جوانی است که معتاد به فضای مجازی هستند. زن حامله است، نیمه های نمایش بر اثر اتفاقی، زن از گوشی دست برمی دارد و آن را زمین می گذارد،  در حالی که مرد همچنان ادامه می دهد و در پایان، زن تنها می ماند و در تنهایی نوزادشان که تعداد زیادی استیکر و صورتک های اینترنتی است را به دنیا می آورد.

در «آقا و خانم نت» مهلا مقدمی، پویا حاتم زازه، شادی پاکزاد، سوما توتونچی، مانا شیخ آقایی، کوشا پیرمندی،کیانوش پیرمندی و نیما زرگه نقش آفرینی کردند و موسیقی: شمال چرخ انداز، نور: سامان ارمی، لباس و عروسک: شادی پاکزاد، گریم: سوما توتونچی، گرافیک و انیمیشن: نیما زرگه، طراح تیزر و روابط عمومی: سامان صادق امیری، عکاس: علی ( عادل) کریمی، اجرا و دستیار موسیقی: کاروان دوراندیش، اجرا و دستیار نور: سامان صادق امیری، دستیاران صحنه: کوشا پیرمندی و کیانوش پیرمندی این نمایش بودند.

 




نظرات کاربران