در حال بارگذاری ...
در راستای برگزاری جشنواره تئاتر تجربی شهرستان

نشست هنرمندان تئاتر شهرستان شاهین‌دژ برگزار شد

نشست هنرمندان تئاتر شهرستان شاهین‌دژ با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دفتر هنرهای نمایشی این شهرستان در خصوص برگزاری جشنواره تئاتر تجربی.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتراز  آذربایجان‌غربی، به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان شاهین‌دژ اولین جلسه هنرهای نمایشی شهرستان شاهین دژ  ۱۹ اردیبهشت۱۴۰۰ برگزار گردید.

در این جلسه که کارگردانها، سرپرستان گروهها و تعدادی از اعضای فعال انجمن هنرهای نمایشی  حضور داشتند در خصوص مشکلات و چگونگی برگزاری جشنواره تئاتر شهرستان بحث و تبادل نظر شد. در ابتدای جلسه اعضای حاضر ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تعمیر، تجهیز و چینش نورهای سالن نمایش، با اکثریت آراء موافقت خود را با برگزاری جشنواره تئاتر تجربی شهرستان اعلام کردند که در نهایت شش گروه آمادگی ارائه نمایش را تا آخر خرداداعلام و مقرر شد در صورت مساعد بودن شرایط نسبت به برگزاری جشنواره تئاتر تجربی در تیر ماه سالجاری اقدام لازم صورت پذیرد.

در پایان جلسه مقرر شد به انتخاب اعضا، یک نفر را جهت عضویت در خانه مشارکت مردمی سلامت شهرستان برای انتقال پیامهای سلامت به مردم و مشارکت در برنامه ریزی ،اجرا و ارزشیابی پروژه های سلامت محور به شبکه بهداشت و درمان شهرستان معرفی شود.




نظرات کاربران